25 Temmuz 2015 Cumartesi

Ben-Hur 2016 Full izle

Amerikan sinemasının en yeni hastalığından sizlere bahsetmek istiyorum. Bu hastalık geçmişte çekilen filmleri günümüz teknolojisi ve yöntemleriyle yeniden çekmektir. ilk olarak 1959 da çekilen Ben-Hur 2016 Full izle filmi de bunlardan sonuncusu olarak karşımıza çıkıyor. Lew Wallace’ın aynı adı taşıyan romanından bahsettiğimiz gibi daha önce de sinemaya uyarlanan filmin vizyon tarihi 2016 olarak belirlenmiş durumda. Genelde bu tarz eski filmlerin yeniden revizyona uğrayarak çekilmiş halleri yeni nesil sinema seyircisi tarafından pek bir ilgi görmez. Fakat bu durum Ben-Hur 2016 Full Hd izle filmi için pek geçerli olmayacağa benziyor. Tarih kokan bir yapıtı sizlerle buluşturacağız. Filmin yurt dışındaki tanıtımının yanı sıra ülkemizde de oldukça ilgiyle beklendiğini söyleyebiliriz. Çünkü sosyal medyada yapılan bir çok yorum ve ünlü oyuncumuz Haluk Bilginer’in de bu film de oynayacağına dair iddialar merak uyandırmış ve filmin bir anda reklamının Türkiye de kuvvetli bir şekilde yapılmasını sağlamıştır. Bunun yanı sıra ise filmin yönetmenlik koltuğunda karşımıza çıkan deneyimli sinemacı Timur Bekmambetov yıllar sonra Ben – Hur hayranları için bir başka sevinç kaynağı olmuş durumda. Filmin hedef kitlesinde geçmişteki hayranlarını yakalayıp yeni genç izleyicinin de beğenisini kazanmak olduğunu söyleyen yapımcılar bu işi Ben – Hur 2016 izle filminin çok rahatlıkla yapabilecek kalite de olduğunu söylüyorlar. 2016 ABD yapımı filmin vizyon tarihi tam olarak netlik kazanmasa da kış aylarında sinema seyircisiyle buluşmasını bekliyoruz. Filmin oldukça büyük ilgi çekeceğinin bir başka göstergesi ise dağıtılan gala davetiyelerinin karaborsaya düşüşüdür. Filmin oyuncu kadrosunda kesinleşenler arasında Pilou Asbæk, Marwan Kenzari, Nazanin Boniadi, Jack Huston, David Walmsley, Yasen Atour, Moises Arias, Rodrigo Santoro gibi deneyimli isimler bulunuyor. Yaklaşık 7,4 olan ımdb puanı ise filmi izleyecek arkadaşlar için iyiye işaret edebileceğimiz bir göstergedir. Ben-Hur 2016 Full izlefilmini sitemizden full hd ve 720p olarak sorunsuz izleyebilirsiniz. Ayrıca Ben-Hur 2016 Türkçe Dublaj izlemek isteyenler için Ben – Hur 2016 Türkçe Dublaj izle kısmından filmi kesintisiz ve tek parça halinde rahatlıkla izleyebilirler. Hdfilmdenizi.com ailesi olarak sizlere iyi seyirle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder