11 Aralık 2015 Cuma

Bana Masal Anlatma

Burak Aksak tarafından yönetmenliği yapılan, Bana Masal Anlatma filminde, Fatih Artman, Devrim Yakut ve Hande Doğandemir gibi oyuncular yer almakta olup, romantik komedi tarzında bir filmdir. Neşeli anların, kahkahanın yer aldığı Bana Masal Anlatma filmi, sizlere sunulmaktadır. Bana Masal Anlatma filmi, sur içinde yaşayan ve dolmuş şoförlüğü yaparak yaşamını sürdüren Rıza’nın, Ayperi isimli bir kız ile olan masalsı maceralarını konu almaktadır. Rıza, Ayperi’nin gözüne girebilmek için, onun masal kahramanı olmak maksadı ile türlü maceralara atılmakta, bir taraftan da mahallesinin sorunları ile ilgilenmektedir. Ailece keyif ile izlenecek komedi türündeki bu eseri Bana Masal Anlatma izle kalitesi ile evlerinize taşıyabilir, eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder