26 Ocak 2016 Salı

Kardeşim Benim

Kardeşim Benim filmi, ünlü ve karizmatik oyuncuları ile şimdiden ses getirmeye başlamaktadır. 15 Ocak 2016 tarihinde vizyona girecek olan Kardeşim Benim filminde başrol oyuncuları olan Burak Özçivit ve Murat Boz oldukça ilgi çekici iki oyuncu olmaktadır. Özellikle genç bayanlar bu filmi oldukça merak içerisinde beklemektedir. Bir film içerisinde iki tane birbirinden yakışıklı genç oyuncu varken nasıl bir film olarak herkes merak içerisinde olmaktadır. Kaçırıp ta izleyemeyenler için Kardeşim Benim izle internet sitesi bulunmaktadır. Filmin yönetmenliğini Mert Baykal yapmaktadır. Başrol oyuncuları arasında Burak Özçivit ve Murat Boz’un yanında Aslı Enver de bulunmaktadır. Kardeşim Benim filmini hd izlemek için, Kardeşim Benim hd izle yazmak yeterli olmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder