16 Ekim 2015 Cuma

Momentum HD izle

Güney Afrika ve ABD ortak yapımı ile beyaz perdeye hazırlanan Momentum 18 Aralık 2015 tarihinde ülkemizde beyaz perdedeki yerine hazırlanıyor. Yönetmenliğini Keskin Nişancı, Labirent: Ölümcül Kaçış, Şeytan Çarpması, 50 İlk Öpücük, Vanilla Sky, İyilik Bul, İyilik Yap ve İnce Kırmızı Hat filmlerinde kamera asistanlığı ve steadcam operatörlüğü yapmış olan Stephen S. Campanelli üstlenirken, yapımın baş rollerinde yine Quantum of Solace, Son Umut, Hitman ve Max Payne filmlerinden tanıdığımız Olga Kurylenko, usta aktör Morgan Freeman Vincent Cassel, Shea Whigham ve James Purefoy yer alıyorlar. Senaryosu Debra Sullivan ve Adam Marcus'a ait olan filmin yapımcılığını ise Raja Collins ve Anton Ernst yapıyor. Momentum HD izlerken Alex adında gizemli bir hırsız ile tanışacaksınız. İşinde usta ve çok becerikli olan Alex, eski ortağı tarafından yeniden ve son kez elmas soygunu yapmak üzere ikna edilir. Ancak Alex anlayacaktır ki bu yalnızca bir elmas soygunu değildir. Alex soygunun arkasında ne olduğunu, neden yalan söylendiğini ve niçin hedef olarak gösterildiğini öğrenmek için maceraya atılacaktır. 20 milyon dolarlık bütçe ile çekilen yapımda yer alacak olan baş rol oyuncuları ve üstlendikleri roller şöyle olacak. Olga Kurylenko Rol: Alex Farraday, James Purefoy Rol: Mr. Washington ve Jenna Saras Rol: Jessica Sitemizde Momentum full izleyerek, sinema seyretmenin eşsiz keyfini yaşayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder