12 Ekim 2015 Pazartesi

Yaktın Beni izle

16 Ekim 2015 tarihinde bir yerli romantik komedi daha vizyona giriyor. Yönetmenliğini Uğur Yücel'in yaptığı filmin baş rollerinde ise Uğur Yücel, Sarp Apak, Sinem Kobal, Meltem Cumbul ve Hasibe Eren yer alıyor. Senaryosunu Uğraş Güneş'in yazdığı Yaktın Beni izlerken, itfaiye görevlisi olan Selam'ın ailesini kaybetmesinin ardından yeniden kendi düzenini kurarak, hayata geri döndüğüne tanık olacaksınız. Ailesini büyük bir hüzünle yitirmiş olan Selam'ın en büyük hayali de yıllardır birliktelik yaşadığı ve çok sevdiği İpek ile evlenmektir. Selam, uzun süredir kurduğu bu hayale adım adım yaklaşırken, uzun bir süredir görmediği dayısı Macit'in yanına gelmesi ile işler tümüyle karışacaktır. Selam'ın yanına yerleşmek isteyen Macit bu arada Leyla'ya aşık olur ve tüm bu karmaşa çok daha fazla karmaşık hale gelir. Sitemizde Yaktın Beni 720p izleyebileceğiniz yapımda rol alan oyuncular ve karakterlerini sıralamak gerekirse; Uğur Yücel Rol: Macit, Sarp Apak Rol: Selam, Meltem Cumbul Rol: Leyla ve Hasibe Eren Rol: Ayyus Aşk, macera ve duygusallık içeriğini taşıyan ve ince esprileri ile de keyifli dakikalar yaşatacak olan yapım Yaktın Beni, çok eğlenceli Türk yerli yapımlardan bir tanesi olacak. Sitemizde Yaktın Beni ve bir çok yerli romantik komedi türünde yapımı HD kalitesinde ve full izleme şansına sahipsiniz. Sitemizi sık kullanılanlara ekleyerek, sinema keyfinizi devamlı hale getirebilirsiniz, iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder