20 Eylül 2015 Pazar

Kardeşim benim izle

Dram türünde beyaz perdeye gelecek olan bir sinema eseri yolda. Kardeşim Benim adı verilen bu sinema eserinde müthiş bir olay örgüsü ve aynı zamanda da yeni sinema oyuncuları yer alıyor. Kadrosu ağır ve deneyimli olmasa da Kardeşim Benim sinema yapıtı büyük bir proje olarak gösteriliyor ve bu eseri seyretmek isteyenlerin 2. Seriyi de isteyecekleri düşünülüyor. Kardeşim Benim sinema yapıtı 15 Ocak 2016 tarihinde vizyona girecek. Uzun bir süre bekleyecek olmamıza rağmen yılın ilk sinema yapıtları arasında yer alacağındand olayı eğer beğenilirse yılın filmleri arasında ilk sıralarda da yer alacağından şüphe duyulmuyor. Bu nedenle de Kardeşim Benim sinema yapıtını seyretmenizi önermekteyiz.
http://gitfilmizle.com/wp-content/uploads/2015/09/kardesim-benim-2016-izle.jpg
Kardeşim Benim sinema yapıtının yönetmen koltuğunda Mert Baykal oturuyor. Mert Baykal bu sinema eserinde daha profesyonel davranacağının ışığını yapmış olduğu röportajlarda da vermişti. Kardeşim Benim sinema eserinin yönetmeni olarak bu eser hakkında olan düşünceleri genelde yorumlu oldu. Şu anda henüz çekimleri tamamlanmaya bu sinema eserinin başrollerinde ise; Şarkıcı ve son zamanlarda çekmiş olduğu reklam filmleri ile tanıdığımız Murat Boz, Türk sinemasının ve TV dizilerinin yakışıklı oyuncusu ve aynı zamanda da Murat Boz’un arkadaşı Burak Özçivit, Kavak Yelleri dizisi ile ün salan ve yeni yeni sinema projelerinde görmeye başladığımız Aslı Enver yer alıyor. Kardeşim Benim izleyicisi olarak bu 3’lünün dram macerasına eşlik edeceksiniz. Kardeşim Benim sinema yapıtında başrol oynayan Murat Boz son zamanlara baktığımızda gerek reklam filmlerinde gerekse de sinema yapıtlarında Burak Özçivit ile rol paylaşmaya başladı Murat Boz’un oyunculuk kariyeri hızlı bir şekilde ilerlerken; Kardeşim Benim adlı sinema yapıtında da başrol oyuncusu olarak yine sık sık görmeye alıştığımız Burak Özçivit ile rol paylaşımı yaptı. Kardeşim Benim sinema yapıtında Burak Özçivit ve Murat Boz başrolde iki kardeş oluyorlar. Bu iki kardeşin diğer kardeşlerden bir farkı var. O fark da birbirlerini yeni tanımaya başlamış olmalarıdır. Bu dramatik örgüye Aslı Enver de katılıyor. Kardeşim Benim full izleyip siz de drama ortak olmuş olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder